logo

Het nieuwe consumeren

Een vooruitblik vanuit demografie en individualisering

Het nieuwe consumeren
06 juli 2009, pdf, 219kB
Auteur(s)
Jos de Haan Andries van den Broek Paul Schnabel
Publicatiedatum
15 maart 2001
Trefwoorden
Toekomst
Aantal pagina's
30
ISBN/ISSN/anders
2001031501
Reeks
Werkdocument
Volgnummer
72

In een project van het ministerie van Economische Zaken, Economie van de 21e eeuw wordt geprobeerd een beeld te krijgen van een toekomstig economisch beleid. Op een viertal terreinen - het nieuwe werknemen, het nieuwe ondernemen, het nieuwe consumeren en het nieuwe besturen - wordt dat toekomstbeeld ontwikkeld. Voor het nieuwe consumeren heeft het SCP dat gedaan. En wel vanuit het perspectief van demografische ontwikkelingen en individualisering. Perspectieven als ICT en informatisering worden in een andere publicatie door TNO behandeld. Deze andere position papers staan alle op de website van Economische Zaken.

Home / Publicaties / Alle publicaties / Publicaties 2001 / Het nieuwe consumeren

Menu